Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Karczmiska

Logo - Urząd Gminy Karczmiska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze: ds. projektów

Symbol oferty
KKB.2110.1.2025.JB
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Karczmiska Centralna 17 24-310 Karczmiska Pierwsze
Data ogłoszenia
2025-06-16
Termin składania dokumentów
2025-06-25
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja

Wymagania związane ze stanowiskiem
1) obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego UE lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, 
3) niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) wykształcenie wyższe,
6) minimum roczne doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania, rozliczania projektów współfinansowanych ze środków europejskich,
7) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
 
IV. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja,
2) znajomość przepisów: ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, 
3) znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie sporządzania i zawierania umów,
4) mile widziane doświadczenie w realizacji projektów dotacyjnych,
5) umiejętność obsługi systemu SL2021,  
6) zdolność do pracy nad kilkoma projektami równocześnie i umiejętność oceny priorytetów,
7) rozumienie i znajomość dokumentów, procedur i szczegółowych wytycznych niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych (środki publiczne krajowe i europejskie),
8) znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, znajomość regulacji związanych z realizacją zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
9) biegła znajomość obsługi komputera oraz środowiska MS Office.
Zakres obowiązków
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
1. Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich na realizację zadań gminy.
2. Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych krajowych i/lub zagranicznych,
w tym w szczególności w ramach funduszy unijnych.
3. Współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów, tworzenie budżetów i harmonogramów realizacji projektów.
4. Kompletowanie niezbędnych załączników do wniosków.
5. Monitorowanie przebiegu realizacji projektów (w tym w zakresie harmonogramu, wykonania budżetu oraz osiągnięcia wskaźników).
6. Utrzymywanie stałych kontaktów z podmiotami zewnętrznymi w zakresie rozliczania i sprawozdawczości.
7. Uczestnictwo w prowadzeniu postępowań o udzielnie zamówień publicznych w ramach projektów.
8. Prowadzenie ewidencji złożonych wniosków, raportowanie, rozliczanie i sporządzanie  sprawozdań.
9. Wykonywanie innych zadań na polecenie i z upoważnienia Wójta. 
Wymagane dokumenty
VII. Wymagane dokumenty: 
1) życiorys (CV), 
2) list motywacyjny, 
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, 
5) kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, 
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych, 
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji 
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz 
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 
Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):

·      praca przy komputerze,

·      praca w pozycji siedzącej,

·      praca w zespole.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2024 r. poz. 44 późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. projektów” do dnia 25 czerwca 2025 r. godz. 14.30 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 19 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 106.
Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Uwagi

Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni 
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska. 

Załączniki
  • docx 23,6 KB pobrano: 20 razy
  • doc 32,5 KB pobrano: 31 razy
  • doc 61 KB pobrano: 49 razy
  • pdf 196 KB pobrano: 90 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Bochra
    Dodano do BIP dnia 16-06-2025 14:39:53