Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Karczmiska

Logo - Urząd Gminy Karczmiska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz Gminy

Symbol oferty
KKB.2110.2.2024.JB
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Karczmiska Centralna 17 24-310 Karczmiska Pierwsze
Data ogłoszenia
2024-08-07
Termin składania dokumentów
2024-08-19
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego UE lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach,
    o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r., poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
  • brak przynależności do partii politycznych,
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
Zakres obowiązków
  1. Organizacja pracy Urzędu, zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania i odpowiednich technicznych warunków działania, w tym między innymi przeglądy kominiarskie, gazowy, elektryczny, budowlany itp..
  2. Nadzór nad bezpieczeństwem i higiena pracy i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie.
  3. Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie i stosownych procedur.
  4. Kierownictwo, kontrola i nadzór nad działalnością Referatu Organizacyjnego oraz podległych stanowisk pracy.
  5. Nadzorowanie spraw z zakresu naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
  6. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników.
  7. Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników, w tym służby przygotowawczej.
  8. Opracowywanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności dla kierowników referatów, samodzielnych stanowisk pracy oraz kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
  9. Przygotowywanie projektów zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych
    w zakresie organizacji Urzędu.
  10. Nadzór nad przygotowaniem i poprawnością merytoryczną projektów aktów prawnych Wójta i Rady Gminy.
  11. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
  12. Prowadzenie rejestru Uchwał Rady Gminy.
  13. Nadzór i koordynowanie prac związanych z obsługą administracyjną Rady Gminy, współpraca z Radą Gminy.
  14. Nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw związanych z interpelacjami, wnioskami i zapytaniami radnych.
  15. Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i zmianami statutu Gminy oraz statutów sołectw.
  16. Współpraca z Sołtysami i Radami Sołeckimi.
  17. Prowadzenie, koordynacja i nadzór spraw w zakresie skarg, wniosków i petycji.
  18. Prowadzenie rejestru i przygotowanie projektów upoważnień i pełnomocnictw pracownikom Urzędu Gminy oraz kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
  19. Monitorowanie i koordynacja systemu kontroli zarządczej.
  20. Nadzór nad terminowym i prawidłowym sporządzaniem oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu Gminy, kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
  21. Nadzór na właściwym gospodarowaniem mieniem na terenie Urzędu, dbałość o wygląd Urzędu i jego otoczenie.
  22. Koordynacja i nadzór na pracami remontowymi w budynku Urzędu oraz zakupem środków trwałych i wyposażeniem Urzędu.
  23. Bezpośrednie nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, terminowego załatwiania interpelacji, spraw i wniosków, sprawnego obiegu dokumentów.
  24. Organizacja i koordynowanie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami, wyborem ławników do sądu.
  25. Sporządzenie rozliczeń dotacji oraz innych materiałów i informacji związanych z otrzymaniem lub rozliczaniem dotacji udzielonych gminie na organizację i przeprowadzenie wyborów, referendów i spisów.
  26. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
  27. Organizacja audytów wewnętrznych i współpraca z audytorem.
  28. Współpraca z instytucjami kontroli zewnętrznych w zakresie wykonywanych przez nie czynności kontrolnych, prowadzenie ewidencji tych kontroli oraz gromadzenie dokumentacji pokontrolnej dla Urzędu Gminy i Jednostek Organizacyjnych.
  29. Nadzór i współdziałanie z obsługa prawną.
  30. Wykonywanie czynności związanych z wliczaniem okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy.
  31. Wykonywanie czynności w zakresie sprostowania aktów własności ziemi.
  32. Wykonywanie zadań w zakresie potwierdzania umów dzierżawy gruntów wynikających z ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.
  33. Koordynacja i nadzorowanie udostępniania informacji publicznej przez pracowników Urzędu.
  34. Organizacja spraw społecznie użytecznych oraz kary ograniczenie wolności.
  35. Podawanie do publicznej wiadomości obwieszczeń, ogłoszeń i informacji (strona internetowa, BIP, tablice ogłoszeń).
  36. Nadzór nad ochroną informacji niejawnych.
  37. Nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych.
  38. Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 26 maja 2023 r. o świadczeniach pieniężnych z tytułu pełnienia funkcji sołtysa.
  1. Wykonywanie innych zadań na polecenie i z upoważnienia Wójta.
Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
  • oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
  • oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych,
  • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
    z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):

  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2024 r. poz. 44 późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy” do dnia 19 sierpnia 2024 r. godz. 10.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 19 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.

Uwagi

Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.

Załączniki
  • docx 20,7 KB pobrano: 9 razy
  • doc 32,5 KB pobrano: 16 razy
  • pdf 121 KB pobrano: 58 razy
  • pdf 59,8 KB pobrano: 144 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Bochra
    Dodano do BIP dnia 07-08-2024 12:40:11