Sekretarz Gminy
wykształcenie wyższe
- obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego UE lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach,
o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r., poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych, - brak przynależności do partii politycznych,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
- Organizacja pracy Urzędu, zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania i odpowiednich technicznych warunków działania, w tym między innymi przeglądy kominiarskie, gazowy, elektryczny, budowlany itp..
- Nadzór nad bezpieczeństwem i higiena pracy i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie.
- Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie i stosownych procedur.
- Kierownictwo, kontrola i nadzór nad działalnością Referatu Organizacyjnego oraz podległych stanowisk pracy.
- Nadzorowanie spraw z zakresu naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
- Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników.
- Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników, w tym służby przygotowawczej.
- Opracowywanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności dla kierowników referatów, samodzielnych stanowisk pracy oraz kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
- Przygotowywanie projektów zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych
w zakresie organizacji Urzędu. - Nadzór nad przygotowaniem i poprawnością merytoryczną projektów aktów prawnych Wójta i Rady Gminy.
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
- Prowadzenie rejestru Uchwał Rady Gminy.
- Nadzór i koordynowanie prac związanych z obsługą administracyjną Rady Gminy, współpraca z Radą Gminy.
- Nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw związanych z interpelacjami, wnioskami i zapytaniami radnych.
- Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i zmianami statutu Gminy oraz statutów sołectw.
- Współpraca z Sołtysami i Radami Sołeckimi.
- Prowadzenie, koordynacja i nadzór spraw w zakresie skarg, wniosków i petycji.
- Prowadzenie rejestru i przygotowanie projektów upoważnień i pełnomocnictw pracownikom Urzędu Gminy oraz kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
- Monitorowanie i koordynacja systemu kontroli zarządczej.
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym sporządzaniem oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu Gminy, kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
- Nadzór na właściwym gospodarowaniem mieniem na terenie Urzędu, dbałość o wygląd Urzędu i jego otoczenie.
- Koordynacja i nadzór na pracami remontowymi w budynku Urzędu oraz zakupem środków trwałych i wyposażeniem Urzędu.
- Bezpośrednie nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, terminowego załatwiania interpelacji, spraw i wniosków, sprawnego obiegu dokumentów.
- Organizacja i koordynowanie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami, wyborem ławników do sądu.
- Sporządzenie rozliczeń dotacji oraz innych materiałów i informacji związanych z otrzymaniem lub rozliczaniem dotacji udzielonych gminie na organizację i przeprowadzenie wyborów, referendów i spisów.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
- Organizacja audytów wewnętrznych i współpraca z audytorem.
- Współpraca z instytucjami kontroli zewnętrznych w zakresie wykonywanych przez nie czynności kontrolnych, prowadzenie ewidencji tych kontroli oraz gromadzenie dokumentacji pokontrolnej dla Urzędu Gminy i Jednostek Organizacyjnych.
- Nadzór i współdziałanie z obsługa prawną.
- Wykonywanie czynności związanych z wliczaniem okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy.
- Wykonywanie czynności w zakresie sprostowania aktów własności ziemi.
- Wykonywanie zadań w zakresie potwierdzania umów dzierżawy gruntów wynikających z ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników.
- Koordynacja i nadzorowanie udostępniania informacji publicznej przez pracowników Urzędu.
- Organizacja spraw społecznie użytecznych oraz kary ograniczenie wolności.
- Podawanie do publicznej wiadomości obwieszczeń, ogłoszeń i informacji (strona internetowa, BIP, tablice ogłoszeń).
- Nadzór nad ochroną informacji niejawnych.
- Nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 26 maja 2023 r. o świadczeniach pieniężnych z tytułu pełnienia funkcji sołtysa.
- Wykonywanie innych zadań na polecenie i z upoważnienia Wójta.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, - oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
- oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44 późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze był niższy niż 6 %.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy” do dnia 19 sierpnia 2024 r. godz. 10.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 19 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.
Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.
Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.
Dodano do BIP dnia 07-08-2024 12:40:11