Stanowisko urzędnicze ds. promocji i spraw społecznych
Wyższe.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość pracy na komputerze z zakresu programów biurowych (pakiet Office),
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.).
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- co najmniej 5-letni staż pracy,
- sumienność,
- komunikatywność i samodzielność,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa,
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1057 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2020 r., poz. 2050 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1285 z późn. zm.),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- współpraca z instytucjami OPS, PUP, ZUS, US, komornikami, sądami i prokuraturą.
- prowadzenie spraw związanych z realizacją przez gminę zadań z zakresu opieki społecznej oraz bieżąca współpraca z jednostki ochrony zdrowia w tym zakresie,
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem postępowań konkursowych mających na celu wyłonienie dyrektora ośrodka pomocy społecznej, współpraca z merytorycznym pracownikiem UG zajmującym się naborem na wolne stanowiska pracy wraz z pracownikiem ds. kadr oraz spraw związanych z odwołaniem,
- prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem przez wójta oceny pracy dyrektora jednostki pomocy społecznej,
- prowadzenie spraw związanych z promocją zdrowia w gminie,
- koordynacja zadań z zakresu ochrony zdrowia,
- podejmowanie działań i kreowanie inicjatyw lokalnych na rzecz programów dotyczących spraw społecznych i ochrony zdrowia oraz zmierzający do aktywizacji zawodowej mieszkańców i przeciwdziałaniu bezrobociu,
- prowadzenie spraw społecznych w dziedzinie ekonomii społecznej, zakładanie spółdzielni socjalnych,
- wspieranie podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych poprzez „kupowanie” usług dla mieszkańców i zlecenie usług społecznych użyteczności publicznej i realizacji zadań publicznych w zakresie rozwoju lokalnego tym podmiotom,
- współpraca z jednostkami zajmującymi się aktywizacją zawodową mieszkańców i przeciwdziałaniu bezrobociu,
- prowadzenie spraw związanych z przynależnością Gminy do organizacji pozarządowych skupiających samorządy,
- realizacja zadań Gminy w zakresie turystyki i współpracy z podmiotami prowadzącymi działalność turystyczną (agroturystyczną) w Gminie,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
- wykonywanie zadań z zakresu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia na miejscu lub poza miejscem sprzedaży,
- naliczanie opłat za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
- przygotowanie i współpraca w przygotowaniu Programu współpracy Gminy Karczmiska z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego z zakresu ochrony zdrowia (przeciwdziałaniu uzależnieniom i patologiom społecznym) realizowanych i finansowanych z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii,
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem postępowań konkursowych związanych z zadaniami pożytku publicznego z zakresu ochrony zdrowia (przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym).
- udział w pracach komisji konkursowych rozpatrujących wnioski organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego składanych w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych ogłoszonych przez Wójta Gminy,
- przygotowanie dokumentów i umów z podmiotami wyłonionymi w drodze konkursu,
- kontrola merytoryczna podmiotów, które otrzymały dotację w drodze konkursu pożytku publicznego, weryfikacja umów, rozliczeń i sprawozdań,
- realizacja procedur pozakonkursowych na podstawie art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
- prowadzenie spraw z zakresu promocji gminy, w szczególności przez:
a) gromadzenie informacji i danych ekonomicznych o gminie,
b) przygotowywanie materiałów promocyjnych i uczestnictwo w imprezach, targach i wystawach promujących gminę,
c) przygotowywanie ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych,
d) współpraca z mediami,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego stosownie wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r.,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, - oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r., poz. 573 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił mniej niż 6 %.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. promocji i spraw społecznych” do dnia 23 maja 2022 r. godz. 11.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 18 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.
Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.
Kandydaci spełniający wymogi określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.
Dodano do BIP dnia 13-05-2022 14:34:35