Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Karczmiska

Logo - Urząd Gminy Karczmiska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. obsługi kasowej

Symbol oferty
KKB.2110.4.2020.JB
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Karczmiska
Data ogłoszenia
2020-05-15
Termin składania dokumentów
2020-05-25
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,

3) niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe,

6) umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)  co najmniej 3-letni staż pracy,

2) sumienność,

3) komunikatywność i samodzielność,

4) dyspozycyjność,

5) odporność na stres,

6) wysoka kultura osobista,

7) umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa,

8) umiejętność sporządzania dokumentacji kasowej oraz wypełniania formularzy i druków  kasowych,

9) znajomość ustaw:

- dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713),

- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.),

- z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r., poz. 351 z późn. zm.),

- z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.),

- z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 z późn. zm.),

- z dnia 15 listopada 1984 roku o podatku rolnym (Dz. U . z 2020 r., poz. 333),

- z dnia 30 października 2020 roku o podatku leśnym (Dz. U z 2019 r., poz. 888 z późn. zm.),

- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),

- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późn. zm.).

Zakres obowiązków
  1. Przyjmowanie wpłat podatków i opłat lokalnych oraz innych należności gminnych.
  2. Podejmowanie gotówki z banku i odprowadzanie gotówki do banku.
  3. Rzetelne i terminowe sporządzanie raportów kasowych.
  4. Przekazywanie do księgowości, kompletnych raportów kasowych w terminach określonych w instrukcji obiegu dokumentów i instrukcji kasowej.
  5. Dokonywanie wypłat z tytułu list płac, rachunków gotówkowych, delegacji, zaliczek itp.
  6. Ścisłe przestrzeganie przepisów dotyczących gospodarki kasowej.
  7. Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie bezgotówkowych form wnoszenia wadium (w szczególności gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeń bankowych).
  8. Właściwe przechowywanie i zabezpieczenie gotówki.
  9. Dokonywanie czynności sprawdzających w stosunku do danych zawartych w deklaracjach podatkowych od osób prawnych, egzekwowanie obowiązku ich łożenia.
  10. Prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów  decyzji określających wysokość zobowiązań podatkowych od osób prawnych.
  11. Wystawianie i wysyłanie upomnień o zapłatę z tytułu podatków od osób prawnych, prowadzenie ewidencji upomnień.
  12. Wystawianie tytułów egzekucyjnych w zakresie zaległości z tytułu podatków od osób prawnych, przesyłanie ich do egzekucji, prowadzenie ewidencji tytułów egzekucyjnych.
  13. Dokonywanie zabezpieczeń hipotecznych i innych w zakresie należności z tytułu podatków od osób prawnych.
  14. Aktualizacja tytułów egzekucyjnych, współpraca z urzędami skarbowymi w zakresie egzekucji należności podatkowych. 
  15. Prowadzenie ewidencji i szczegółowej należności z tytułu podatków od osób prawnych, uzgodnienia w okresach miesięcznych zgodności z ewidencją syntetyczną oraz przygotowanie danych do sprawozdawczości budżetowej w zakresie stosowanych zwolnień i obniżania górnych stawek podatkowych. 
  16. Prowadzenie kontroli podatkowych.
  17. Rozpatrywanie wniosków w sprawie udzielania w zapłacie podatków lokalnych, odwołań, prowadzenia postepowania wyjaśniającego, przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do organów II instancji.
  18. Prowadzenie księgowości podatkowej kont analitycznych podatków od osób prawnych oraz uzgodnienie w okresach miesięcznych z ewidencją syntetyczną.
  19. Prowadzenie postepowań i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego, zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
Wymagane dokumenty

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,

5) kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6) oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,

7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,

10) oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzurą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,

11) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu);

  • praca przy komputerze;  
  • praca w pozycji siedzącej;
  • bezpośredni kontakt z interesantami;
  • praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 426), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. obsługi kasowej” do dnia 25 maja 2020 r. do godziny 14.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie będą zwracane bez rozpatrzenia.

Uwagi

Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra pok. Nr 18 I Pietro, tel. 81 828-70-26 wew. 124.

 

Dokumenty: CV, list motywacyjny powinny być oświadczone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.

Załączniki
  • pdf pobrano: 45 razy
  • doc pobrano: 24 razy
  • docx pobrano: 20 razy
  • pdf pobrano: 136 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Bochra
    Dodano do BIP dnia 15-05-2020 10:41:18