Sekretarz Gminy
Wykształcenie wyższe.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
7) brak przynależności do partii politycznych,
8) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) sumienność,
2) komunikatywność i samodzielność, kreatywność,
3) dyspozycyjność,
4) wysoka kultura osobista,
5) umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
6) umiejętność interpretowania przepisów prawa,
7) umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych,
8) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
9) umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy Microsoft Office, poczta elektroniczna, internet.
- Organizacja pracy Urzędu, zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania i odpowiednich technicznych warunków działania.
- Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie i stosownych procedur.
- Kierownictwo, kontrola i nadzór nad działalnością Referatu Organizacyjnego oraz podległych stanowisk pracy.
- Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników.
- Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników, w tym służby przygotowawczej.
- Opracowywanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności dla kierowników referatów, samodzielnych stanowisk pracy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
- Przygotowywanie projektów zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych
w zakresie organizacji Urzędu. - Nadzór nad przygotowaniem i poprawnością merytoryczną projektów aktów prawnych Wójta i Rady Gminy.
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta.
- Nadzór na właściwym gospodarowaniem mieniem na terenie Urzędu.
- Koordynacja i nadzór na pracami remontowymi w budynku Urzędu oraz zakupem środków trwałych i wyposażeniem Urzędu.
- Bezpośrednie nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, terminowego załatwiania interpelacji, spraw i wniosków, sprawnego obiegu dokumentów.
- Organizacja i koordynowanie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami.
- Sporządzenie rozliczeń dotacji oraz innych materiałów i informacji związanych z otrzymaniem lub rozliczaniem dotacji udzielonych gminie na organizację i przeprowadzenie wyborów, referendów i spisów.
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
- Koordynacja i nadzorowanie udostępniania informacji publicznej przez pracowników Urzędu.
- Organizacja spraw społecznie użytecznych oraz kary ograniczenie wolności.
- Nadzór nad bezpieczeństwem, higieną pracy i ochroną przeciwpożarową w urzędzie.
- Prowadzenie spraw związanych z kontrolami zewnętrznymi urzędu i pozostałych jednostek organizacyjnych i nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
- Podawanie do publicznej wiadomości obwieszczeń, ogłoszeń i informacji.
- Nadzór nad ochroną informacji niejawnych.
- Nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych.
- Wykonywanie innych zadań na polecenie i z upoważnienia Wójta.
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
10) oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
11) oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych,
12) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosi co najmniej 6 %.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy” do dnia 31 maja 2019 r. godz. 14.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 19 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.
Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.
Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.
Dodano do BIP dnia 21-05-2019 13:46:05