Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Karczmiska

Logo - Urząd Gminy Karczmiska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości budżetowej

Symbol oferty
KKB.2110.3.2019.JB
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Karczmiska Centralna 17 24-310 Karczmiska Pierwsze
Data ogłoszenia
2019-03-11
Termin składania dokumentów
2019-03-21
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe, preferowane wykształcone wyższe ekonomiczne,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:               

1)      obywatelstwo polskie,

2)      pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5)      wykształcenie wyższe,

6)      co najmniej roczny staż pracy,

7)      biegła znajomość pracy na komputerze z zakresu programów biurowych (pakiet Office),

8)      znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 300, z późn. zm.), 

9)      znajomość ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych
z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz. U. z 2017 r. poz. 1368, z późn. zm.),

10)  znajomość ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1509, z późn. zm.),

11)   znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, z późn. zm.),

12)   znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z późn. zm.),

13)   znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936, z późn. zm.),

14)   znajomość przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy z zakresu prowadzenia przez jednostki samorządu terytorialnego rozliczeń podatku VAT.

 Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)      preferowane co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach ds. płac lub podatku VAT,

2)      wykształcenie wyższe, preferowane wykształcone wyższe ekonomiczne,

3)      sumienność,

4)      komunikatywność i samodzielność,

5)      dyspozycyjność,

6)      odporność na stres,

7)      wysoka kultura osobista,

8)      umiejętność interpretowania przepisów prawa,

9)      znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994, z późn. zm.),

10)  umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Zakres obowiązków

1)     prowadzenie spraw w zakresie płac i świadczeń pracowniczych, a w szczególności:

a) sporządzanie i przekazywanie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych,   rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,  

b) sporządzenie list płac pracowników Urzędu Gminy, do umów o dzieło, zleceń oraz  wszelkich dokumentów koniecznych do wypłaty,

c) naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego,

d) sporządzenie listy diet dla radnych i sołtysów,

e) prowadzenie kart wynagrodzeń,

f) naliczanie potrąceń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS, obciążeń komorniczych i innych potrąceń ciążących na pracowniku,

g) sporządzenie deklaracji i informacji podatkowych,

h) terminowe sporządzenie i wysyłanie deklaracji ZUS, PFRON, rozliczenie roczne zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i innych dokumentów związanych z wynagrodzeniem i ubezpieczeniami społecznymi,

i) naliczanie ryczałtów za samochód,

j) naliczenie ekwiwalentu za pranie odzieży, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych,

k) wydawanie pracownikom oraz innym organom zaświadczeń o wynagrodzeniu,

l) przygotowywanie przelewów z wyżej wymienionych płac;

 

2)     prowadzenie spraw w zakresie podatku VAT, a w szczególności:

a) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia przez gminę ewidencji i rozliczeń podatku VAT,

b) prowadzenie rozliczeń podatku VAT Urzędu Gminy,

c) przygotowywanie miesięcznych rozliczeń podatku VAT gminy w ujęciu skonsolidowanym i przekazywanie ich do urzędu skarbowego,

d) przygotowywanie danych do przelewu podatku należnego VAT do Urzędu Skarbowego,

e) współpraca z jednostkami budżetowymi gminy w zakresie sporządzania przez nie dokumentów niezbędnych do przygotowania skonsolidowanej deklaracji VAT oraz dokonywania wpłat na rachunek budżetu gminy zobowiązań podatkowych z tytułu podatku VAT,

f) nadzór nad poprawnością danych ujmowanych w umowach zawieranych przez gminę i fakturach wystawianych przez gminę w zakresie danych niezbędnych do prawidłowego sporządzenia skonsolidowanej deklaracji VAT;

3)      planowanie wydatków budżetowych związanych z realizacją przydzielonych zadań,

4)      sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu wykonywanych czynności,

5)      przekazywanie prowadzonej dokumentacji do archiwum,

6)      wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Wymagane dokumenty

1)      życiorys (CV),

2)      list motywacyjny,

3)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,

5)      kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6)      oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,

7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,

10)   oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,

11)   kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):

  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2018 r. poz. 511 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosi co najmniej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. płac
i księgowości
budżetowej” do dnia 21 marca 2019 r. godz. 14.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 19 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Kandydaci spełniający wymogi określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Bochra
Dodano do BIP dnia 11-03-2019 17:37:03