Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Karczmiska

Logo - Urząd Gminy Karczmiska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i obsługi sekretariatu

Symbol oferty
KKB.2110.1.2019.JB
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Karczmiska Centralna 17 24-310 Karczmiska Pierwsze
Data ogłoszenia
2019-01-18
Termin składania dokumentów
2019-01-28
Wymagane wykształcenie

Wyższe, preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub inne
i podyplomowe administracyjne,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:               

1)      obywatelstwo polskie,

2)      pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5)      wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub inne
i podyplomowe administracyjne,

6)      co najmniej 1 rok stażu pracy,

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)      preferowane co najmniej 1 rok pracy na stanowiskach w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego,

2)      sumienność,

3)      dobra organizacja pracy,

4)      komunikatywność i samodzielność,

5)      dyspozycyjność,

6)      odporność na stres,

7)      wysoka kultura osobista,

8)       umiejętność interpretowania przepisów prawa,

9)       znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994, z późn. zm.),

10)   znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z późn. zm.),

11)   instrukcja kancelaryjna (Dz. U. z 2011 Nr 14 poz. 67),

12)   umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

13)   umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy Microsoft Office, poczta elektroniczna, internet.

Zakres obowiązków

1)     obsługa kancelaryjna Urzędu,

2)     przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,

3)     obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie,

4)     obsługa urządzeń biurowych,

5)     prenumerata czasopism,

6)     zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne,

7)     nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, - w tym prowadzenie rejestru odcisków pieczęci,

8)     przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza,

9)     obsługa organizacyjna i współpraca z jednostkami pomocniczymi (sołectwami)
w zakresie organizacji wyborów i zebrań. 

Wymagane dokumenty

1)      życiorys (CV),

2)      list motywacyjny,

3)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,

5)      kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6)      oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,

7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,

10)   oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,

11)   kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszeniu muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):

  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2018 r. poz. 511 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. kancelaryjnych i obsługi sekretariatu” do dnia 28 stycznia 2019 r. godz. 14.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 19 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.

Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Bochra
Dodano do BIP dnia 18-01-2019 13:24:52