Stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i obsługi sekretariatu
Wyższe, preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub inne
i podyplomowe administracyjne,
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub inne
i podyplomowe administracyjne,
6) co najmniej 1 rok stażu pracy,
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) preferowane co najmniej 1 rok pracy na stanowiskach w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego,
2) sumienność,
3) dobra organizacja pracy,
4) komunikatywność i samodzielność,
5) dyspozycyjność,
6) odporność na stres,
7) wysoka kultura osobista,
8) umiejętność interpretowania przepisów prawa,
9) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994, z późn. zm.),
10) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z późn. zm.),
11) instrukcja kancelaryjna (Dz. U. z 2011 Nr 14 poz. 67),
12) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
13) umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy Microsoft Office, poczta elektroniczna, internet.
1) obsługa kancelaryjna Urzędu,
2) przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
3) obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie,
4) obsługa urządzeń biurowych,
5) prenumerata czasopism,
6) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
7) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, - w tym prowadzenie rejestru odcisków pieczęci,
8) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza,
9) obsługa organizacyjna i współpraca z jednostkami pomocniczymi (sołectwami)
w zakresie organizacji wyborów i zebrań.
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
10) oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
11) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszeniu muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6 %.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. kancelaryjnych i obsługi sekretariatu” do dnia 28 stycznia 2019 r. godz. 14.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 19 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.
Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.
Dodano do BIP dnia 18-01-2019 13:24:52