Referent ds. mienia komunalnego
Wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku: geodezja, kartografia, zarządzanie nieruchomościami lub administracja.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku: geodezja, kartografia, zarządzanie nieruchomościami lub administracja.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) co najmniej 2 lata praktyki zawodowej na stanowiskach administracyjnych
w organach administracji publicznej,
2) sumienność, rzetelność odpowiedzialność, umiejętność organizacji czasu pracy,
3) wysoka kultura osobista,
4) umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office, internet) oraz urządzeń biurowych,
5) umiejętność interpretowania przepisów prawa,
6) posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu przepisów ustaw:
- z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),
- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.),
- z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 z późn. zm.),
- z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.).
1) Gospodarowanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i niezabudowanymi, w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne.
2) Ustalenie wartości, cen i opłat za korzystanie z komunalnych gruntów zabudowanych i niezabudowanych.
3) Prowadzenie ewidencji opłat i czynszów dzierżawnych z tytułu użytkowania nieruchomościami gruntowymi stanowiących własność gminy.
4) Organizowanie przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania nieruchomości gruntowych stanowiących własność gminy.
5) Nabywanie nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy.
6) Komunalizacja mienia oraz wykonywanie czynności związanych z ujawnieniem prawa własności w księgach wieczystych.
7) Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego i sporządzanie informacji o jego stanie.
8) Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności przysługujące osobom fizycznym.
9) Prowadzenie spraw w zakresie ustanowienia służebności przesyłu, przechodu
i przejazdu przez działki gminne.
10) Prowadzenie spaw dotyczących rozgraniczeń nieruchomości.
11) Prowadzenie spraw z zakresu numeracji porządkowej nieruchomości oraz ustalenia nazw miejscowości, obiektów fizjograficznych, ulic i placów.
12) Przygotowywanie projektów aktów prawnych i uczestnictwo w procesie ich stanowienia w zakresie prowadzonych spraw.
13) Sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz na życzenie organów administracji publicznej w zakresie prowadzanych spraw.
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
10) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane, a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- praca w terenie,
- praca w zespole.
Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres:
Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. mienia komunalnego” do dnia 16.07.2018 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 19 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.
Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełny wymiar czasu pracy.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.
Dodano do BIP dnia 05-07-2018 15:46:53