Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej i sekretariatu
wyższe
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość pracy na komputerze z zakresu: programów biurowych (pakiet Office), poczta elektroniczna internet,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność wykonywania projektów graficznych (zaproszeń, informacji),
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.).
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- co najmniej 5-letni staż pracy,
- doświadczenie w pracy w zakresie obsługi sekretariatu (administracyjno-biurowej),
- sumienność,
- komunikatywność i samodzielność,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność redagowania informacji dla petentów i pism urzędowych,
- umiejętność interpretowania przepisów prawa,
- znajomość Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 Nr 14 poz. 67),
- znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),
- znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902),
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracowniach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
- Obsługa kancelaryjna sekretariatu Urzędu.
- Obsługa interesantów Urzędu.
- Przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu.
- Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Prenumerata
- Zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe, kancelaryjne, środki czystości, artykuły spożywcze.
- Prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych.
- Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, - w tym prowadzenie rejestru odcisków pieczęci.
- Bieżąca obsługa w zakresie nadawania przesyłek listowych i paczek, w tym zawieranie umowy, kontrola faktur.
- Zapewnienie łączności wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie telekomunikacyjnym (stacjonarnym i komórkowym, w tym zawieranie umów) oraz łączności radiowej z PCZK.
- Przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza.
- Obsługa organizacyjna i współpraca z jednostkami pomocniczymi (sołectwami)
w zakresie organizacji wyborów i zebrań.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, - oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej
- bezpośredni kontakt z klientem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r., poz. 573 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił mniej niż 6 %.
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. obsługi kancelaryjnej i sekretariatu” do dnia 27.12.2022 r. godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 18 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.
Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.
Kandydaci spełniający wymogi określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą. Wyłoniony kandydat przed zatrudnieniem będzie zobowiązany dostarczyć zaświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.
Dodano do BIP dnia 15-12-2022 14:51:19