Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Karczmiska

Logo - Urząd Gminy Karczmiska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Informatyk urzędu

Symbol oferty
KKB.2110.1.2024.JB
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Karczmiska Centralna 17 24-310 Karczmiska Pierwsze
Data ogłoszenia
2024-02-22
Termin składania dokumentów
2024-03-04
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:               

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku informatyka,
  • znajomość zagadnień technicznych związanych ze sprzętem komputerowym oraz sieciami,
  • znajomość języków, szablonów, baz danych, oprogramowania, systemów operacyjnych i pakietów biurowych niezbędnych do pracy na stanowisku informatyk w Urzędzie Gminy,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych oraz dostępu do informacji publicznej.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  • preferowane wykształcenie o kierunku informatycznym,
  • sumienność,
  • komunikatywność i samodzielność,
  • dyspozycyjność,
  • odporność na stres,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność interpretowania przepisów prawa,
  • znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U z 2023 r., poz., 40 z późn. zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.),
  • znajomość ustawy z dnia z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530), 
  • znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2018 r., poz. 1871 z późn. zm.),
  • znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U.  2007 nr 10 poz. 68),
  • znajomość ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z dnia 2023 r. poz. 57 z późn. zm.).
Zakres obowiązków
  1. Administrowanie serwerami.
  2. Administrowanie i konserwacja sieci komputerowej.
  3. Administrowanie sprzętem komputerowym.
  4. Zabezpieczenie systemu baz danych miedzy innymi: płatnik, płace, podatki, ezd., itp.
  5. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony antywirusowej, okresowe sprawdzanie komputerów i serwerów, aktualizacja oprogramowania antywirusowego, instalowanie i wdrażanie oprogramowań.
  6. Nadzorowanie wykonywania kopii zapasowych, kontrola ich poprawności.
  7. Udział w opracowywaniu koncepcji i rozwoju systemów informatycznych.
  8. Prowadzenie dokumentacji systemów informatycznych i systemów operacyjnych.
  9. Przydzielanie użytkownikom identyfikatorów, haseł oraz uprawnień, dokonywanie ich zmian i wyrejestrowywanie użytkowników.
  10. Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Urzędu.
  11. Prowadzenie i aktualizacja BIP Urzędu.
  12. Czuwanie nad właściwą wizualizacją informacji zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu.
  13. Występowanie do przełożonych z wnioskami dotyczącymi zmian mających na celu poprawę funkcjonowania obsługi informatycznej.
  14. Ochrona danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub niszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, współpraca z IOD Urzędu Gminy.
  15. Nadzór nad przestrzeganiem zakazu instalowania oprogramowania nielegalnego.
  16. Edytowanie aktów prawnych (Uchwał Rady Gminy) oraz ich przysłanie w wersji elektronicznej do organu nadzoru na wniosek komórki odpowiedzialnej merytorycznie.
  17. Obsługa transmisji obrad sesji Rady Gminy.
  18. Czuwanie nad aktualizacją kwalifikowanych podpisów elektronicznych.
  19. Odbieranie i wysyłanie korespondencji w systemie e-puap oraz przekazywanie jej do kancelarii Urzędu.
  20. Potwierdzanie profilu zaufanego (obsługa punktu potwierdzającego).
  21. Realizacja zadań wynikających z ustawy i informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej.
  22. Dokonywanie okresowych przeglądów i nadzór nad funkcjonowaniem i konserwacją sprzętu elektronicznego w Urzędzie (komputerów, drukarek, xero, niszczarek itp.).
  23. Zabezpieczanie stanowisk pracy w niezbędny sprzęt komputerowy i materiały eksploatacyjne, przygotowywanie zamówień publicznych w zakresie zakupu sprzętu, oprogramowania, w tym przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, monitorowanie zgodności realizacji usług i dostaw z warunkami umów.
  24. Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych i programów komputerowych stosowanych i dopuszczonych w Urzędzie.
  25. Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania Urzędu i obsługi interesantów.
  26. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
  • oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
  • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszeniu muszą być własnoręcznie podpisane, a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):

  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2024 r., poz. 44), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił mniej niż 6 %. 

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – informatyk Urzędu” do dnia 04 marca 2024 r. godz. 13.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 18 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.

Uwagi

Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Kandydaci spełniający wymogi określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.

Załączniki
  • doc 69,5 KB pobrano: 39 razy
  • doc 32,5 KB pobrano: 11 razy
  • docx 23 KB pobrano: 15 razy
  • pdf 193 KB pobrano: 40 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Bochra
    Dodano do BIP dnia 22-02-2024 14:49:09