Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Karczmiska

Logo - Urząd Gminy Karczmiska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. promocji i spraw społecznych

Symbol oferty
KKB.2110.1.2023.JB
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Karczmiska Centralna 17 24-310 Karczmiska Pierwsze
Data ogłoszenia
2023-06-12
Termin składania dokumentów
2023-06-21
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:               

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. biegła znajomość pracy na komputerze z zakresu programów biurowych (pakiet Office),
  7. znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 z późn. zm.).


Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym min. 2-letni staż w administracji publicznej,
  2. sumienność,
  3. komunikatywność i samodzielność,
  4. dyspozycyjność,
  5. odporność na stres,
  6. wysoka kultura osobista,
  7. umiejętność interpretowania przepisów prawa,
  8. znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.),
  9. znajomość ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2022 r., poz. 2556 z późn. zm.) w zakresie przepisów art. 411 ust. 10g – 10sa,
  10. znajomość ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 141 z późn. zm.),
  11. znajomość ustawy z dnia 15 grudnia 2022 r. o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku gazu (Dz. U. z 2022 r., poz. 2687 z późn. zm.),
  12. znajomość ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. z 2022 r., poz. 1967 z późn. zm.),
  13. znajomość ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2023 r., poz. 571),  
  14.  znajomość ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r., poz. 165 z późn. zm.),
  15. znajomość ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r., poz. 172),
  16. znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2561 z późn. zm.),
  17. umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Zakres obowiązków
  1. współpraca z instytucjami OPS, PUP, ZUS, US, komornikami, sądami i prokuraturą.
  2. prowadzenie spraw związanych z realizacją przez gminę zadań z zakresu pomocy społecznej oraz bieżąca współpraca z jednostki ochrony zdrowia w tym zakresie,
  3. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem postępowań konkursowych mających na celu wyłonienie dyrektora ośrodka pomocy społecznej, współpraca z merytorycznym pracownikiem UG zajmującym się naborem na wolne stanowiska pracy wraz z pracownikiem ds. kadr oraz spraw związanych z odwołaniem,
  4. prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem przez wójta oceny pracy dyrektora jednostki pomocy społecznej,
  5. prowadzenie spraw związanych z promocją zdrowia w gminie,
  6. koordynacja zadań z zakresu ochrony zdrowia,
  7. podejmowanie działań i kreowanie inicjatyw lokalnych na rzecz programów dotyczących spraw społecznych i ochrony zdrowia oraz zmierzający do aktywizacji zawodowej mieszkańców i przeciwdziałaniu bezrobociu,
  8. prowadzenie spraw społecznych w dziedzinie ekonomii społecznej, zakładanie spółdzielni socjalnych,
  9. wspieranie podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych poprzez „kupowanie” usług dla mieszkańców i zlecenie usług społecznych użyteczności publicznej i realizacji zadań publicznych w zakresie rozwoju lokalnego tym podmiotom,
  10. współpraca z jednostkami zajmującymi się aktywizacją zawodową mieszkańców i przeciwdziałaniu bezrobociu,
  11. prowadzenie spraw związanych z przynależnością Gminy do organizacji pozarządowych skupiających samorządy,
  12. realizacja zadań Gminy w zakresie turystyki i współpracy z podmiotami prowadzącymi działalność turystyczną (agroturystyczną) w Gminie,
  13. realizacja zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
  14. wykonywanie zadań z zakresu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia na miejscu lub poza miejscem sprzedaży,
  15. naliczanie opłat za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
  16. przygotowanie i współpraca w przygotowaniu Programu współpracy Gminy Karczmiska z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego z zakresu ochrony zdrowia (przeciwdziałaniu uzależnieniom i patologiom społecznym) realizowanych i finansowanych z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii,
  17. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem postępowań konkursowych związanych z zadaniami pożytku publicznego z zakresu ochrony zdrowia (przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym).
  18. udział w pracach komisji konkursowych rozpatrujących wnioski organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego składanych w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych ogłoszonych przez Wójta Gminy,
  19. przygotowanie dokumentów i umów z podmiotami wyłonionymi w drodze konkursu,
  20. kontrola merytoryczna podmiotów, które otrzymały dotację w drodze konkursu pożytku publicznego, weryfikacja umów, rozliczeń i sprawozdań,
  21. realizacja procedur pozakonkursowych na podstawie art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
  22. prowadzenie spraw z zakresu promocji gminy, w szczególności przez:
    a) gromadzenie informacji i danych ekonomicznych o gminie,
    b) przygotowywanie materiałów promocyjnych i uczestnictwo w imprezach, targach i wystawach promujących gminę,
    c) przygotowywanie ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych,
    d) współpraca z mediami,
  23. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego stosownie wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r.,
  24. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
  10. oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
  11. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):

  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2023 r., poz. 100 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił mniej niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. promocji i spraw społecznych” do dnia 21 czerwca 2023 r. godz. 13.30 (decyduje data wpływu do Urzędu).

 

 

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 18 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.

Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Kandydaci spełniający wymogi określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.

Załączniki
  • docx 21,6 KB pobrano: 5 razy
  • doc 32,5 KB pobrano: 6 razy
  • pdf 499 KB pobrano: 47 razy
  • pdf 197 KB pobrano: 120 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Bochra
    Dodano do BIP dnia 12-06-2023 11:04:22