Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Karczmiska

Logo - Urząd Gminy Karczmiska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze: ds. inwestycji i drogownictwa

Symbol oferty
KKB.2110.1.2021.JB
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Karczmiska Centralna 17 24-310 Karczmiska Pierwsze
Data ogłoszenia
2021-02-08
Termin składania dokumentów
2021-02-19
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:               

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość pracy na komputerze z zakresu programów biurowych (pakiet Office),
  • znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.), znajomość ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 z późn. zm.).

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ogólnobudowlane,
  • co najmniej 3-letni staż pracy,
  • sumienność,
  • komunikatywność i samodzielność,
  • dyspozycyjność,
  • odporność na stres,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność interpretowania przepisów prawa,
  • znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256, z późn. zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ),
  • znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140, z późn. zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków (Dz. U. z 2020 r. poz. 2028),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Zakres obowiązków
  • przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji prowadzonych przez gminę,
  • podejmowanie działań mających na celu rozbudowę urządzeń infrastruktury technicznej zgodnie z zapotrzebowaniem mieszkańców gminy, w tym również wodociągowo-kanalizacyjnej,
  • planowanie, inicjonowanie, wspieranie i koordynowanie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych,
  • koordynowanie i nadzorowanie zadań inwestycyjnych gminy w zakresie organizacyjnym, dokumentacyjnym, wykonawczym oraz prowadzenie sprawozdawczości z realizacji inwestycji,
  • egzekwowanie od wykonawców świadczeń okresu gwarancyjnego oraz rękojmi za wady,
  • przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnej kategorii,
  • projektowanie przebiegu dróg,
  • budowa, modernizacja i ochrona dróg oraz związanych z nimi urządzeń drogowych,
  • zarządzenie drogami gminnymi,
  • oznakowanie dróg gminnych,
  • numeracja dróg gminnych,
  • ustalanie przebiegu istniejących dróg,
  • określenie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystanie pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
  • wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (decyzje, naliczenia, egzekwowanie),
  • prowadzenie ewidencji dróg i mostów,
  • zarządzanie drogami ogólnodostępnymi i dojazdowymi nie zaliczanymi do dróg gminnych, kontrola stanu nawierzchni dróg i mostów,
  • opiniowanie budowy ogrodzeń od strony dróg publicznych i ulic,
  • określenie usytuowania oraz budowa i modernizacja przystanków komunikacyjnych,
  • wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozów w transporcie drogowym,
  • podejmowanie działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg i chodników oraz nadzór nad ich wykonaniem,
  • opiniowanie przy ustanowieniu służebności przesyłu przez działki gminne,
  • sporządzenie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski w zakresie realizowanych zadań,
  • przygotowanie projektów dokumentów, kosztorysów, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń o przetargach z zakresu realizowanych zadań,
  • udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących procedury przetargowej, sporządzanie ogłoszeń o wyborze oferty, sporządzenie umów z zakresu realizowanych zadań,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
  • oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Karczmiska,
  • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
    z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Warunki pracy

Praca w budynku Urzędu Gminy – Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):

  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • praca w terenie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karczmiska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2020 r. poz. 426 z późn. zm.), w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił mniej niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. inwestycji i drogownictwa” do dnia 19 lutego 2021 r. godz. 14.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Bliższych informacji udziela: Justyna Bochra, pok. Nr 18 I piętro, tel. (81) 828-70-26 wew. 124.

Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Kandydaci spełniający wymogi określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Karczmiska oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Karczmiska.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Justyna Bochra
Dodano do BIP dnia 08-02-2021 13:39:49